Koja je tajna uspjeha brendova AS Holdinga?

Bez autora
Sep 08 2022

Kada na policama trgovina ugledate neke od domaćih brendova poput vode Oaza, Zlatne džezve, Zlatnog pudera, Maze, Tuzanske soli i drugih, koji su sastavni dio svakog domaćinstva već godinama, znajte da iza priče od nastanka proizvoda do police stoji dugotrajan i ne tako jednostavan proces.

Napraviti brend za kompanije kao što su Klas, Vispak, Solana, AS, AC Food i ostalih 16 koje su u sastavu AS Holdinga, ne znači samo napraviti logo, odabrati pravu boju i fontove, nego naći način kako prezentovati vrijednosti komapnije koje se ogledaju u svemu s čime potrošači dođu u kontakt.

Osnivanje AS Holdinga koji je ujedinio veliki broj uspješnih domaćih kompanija sa tradicijama dugim i preko stotinu godina, iznjedrilo je visokokvalitetne i inovativne proizvode koji su obogatili bh. tržište. Sve ovo, rezultat je metodologije, inovacija i kvalitete korporativnog upravljanja poslovanjem, koji je jednako uveden u sve kompanije pod Holdingovim „krovom“.

„Originalnost, povjerenje, transparentnost i usluga ključni su pojmovi koje naši zaspolenici imaju na umu kada grade neki brend. Za uspjeh naših brendova možemo zahvaliti i preciznim analizama i modernim metodologijama stvaranja koncepata brendova, koje realizuju naši ekspertni timovi. Mi polazimo od činjenice da se proizvodi kupuju ne samo zbog njihove konkretne upotrebe već i u velikoj mjeri zbog životne filozofije koju potrošač dijeli s konkretnim brendom. Iz tog razloga razvoju i priči svakog našeg brenda pristupamo sa izuzetno zahtjevnim i dugotrajnim pripremama, te smatram da i u tom dijelu leži tajna uspjeha“ – navodi Rusmir Hrvić, predsjednik Uprave AS Holdinga.

Da su iskoristili kvalitetnu „mješavinu“ pravih poslovnih poteza i smjernica za izgradnju brenda, dokazuje činjenica da je Zlatna džezva prvi brend po lojalnosti potrošača u Bosni i Hercegovini kada je riječ o kategoriji tradicionalne kafe i da se izvozi u 28 zemalja.

Pomisliti na poklon rodbini i prijateljima van granica BiH, a ne uzeti Klasov Bosanski lokum je nezamislivo. Znati da je Tuzlanska Solana sa svojom soli stalno i kontinuirano godinama prisutna na teritoriji cijele Srbije i zemalja regije je značajna činjenica.

Pored ovih brendova tu je i voda Oaza koja je u našu državu 2000-tih godina donijela niz zlatnih i srebrnih medalja sa Međunarodnog testiranja voda u američkom Berkli Springsu.

„Od naših velikih uspjeha ne možemo, a da ne spomenemo kremni namaz Maza koji je za samo nekoliko mjeseci nakon izlaska, u Briselu osvojio prestižnu Superior Taste nagradu sa 3 zvjezdice koju su joj dodijelili najprofesionalniji stručnjaci za okuse proizvoda iz Međunarodnog instituta za okus. To je jedno od najvećih priznanja, kako za kompaniju AC Food koja proizvodi Mazu, tako i za AS Holding ali i čitavu BiH. U našem portfoliju je preko 1200 proizvoda od kojih je veliki broj ostvario izuzetno zapažene rezultate zbog svoje kvalitete i prepoznatljivosti. Ponosan sam na sve što su napravili naši uposlenici, na svakog radnika od proizvodnje pa do direktora. Uvijek nesebično ističem njihov trud, zalaganje i profesionalizam“, ističe Hrvić.

Od lokalnih trgovaca do izgradnje „mašinerije“ zvane AS Holding prošlo je preko 30 godina. Posljednjih nekoliko, bilo je ključno u izgradnji sistema po kakvom danas posluju kompanije u sastavu AS Holdinga. Investicije u najmoderniju tehnologiju, razvoj koncepata inovativnih proizvoda, širenje na velika evropska i svjetska tržišta, zapošljavanje stručnih kadrova i kontinuirane edukacije, čine AS Holding jednim od najznačajnijih proizvođača hrane u ovom dijelu Evrope.

A tamo preko, u velikim evropskim i svjetskim državama, brendovi AS Holdinga ostvaruju zapažene rezultate i pozitivne reakcije potrošača. Zlatna džezva se pije u Skandinaviji, Klasov Zlatni puder se koristi za pripremu jela u Engleskoj, a trgovine u SAD-u i Njemačkoj imaju Kent, Mazu, Tuzlansku so… Najvažnije od svega je kontinuiran izvoz što je najbolji dokaz prepoznatljivosti kvalitete navedenih bh. proizvoda.

Uspjeh kompanija AS Holdinga „slavi“ se i kroz sponzorsku podršku sportskih događaja i bh. fudbalske, košarkaške i rukometne reprezentacije.

Nakon svega navedenog sigurni smo da će se još dugo od Klasove i Sprindove jufke praviti najbolje pite, od Zlatnog pudera najukusnija domaća jela, mirsat će kuće na Zlatnu džezvu i Vispakove juhe, a Tops biti prvi izbor svih mališana…u tome je uspjeh naših, domaćih brendova.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik